Fazole- omlazení pro buňky

Když po objevení Nového světa připluly fazole do Evropy, staly se cennou součástí jídelníčku středověkého člověka.

Fazolí je hodně druhů, velikost, tvar a barva čerstvých fazolek a suchých fazolí, také doba vaření záleží na odrůdě.

Luštěniny nám doplní energii, zásobují nás komplexními sacharidy, které nám dávají pocit sytosti.
Dodávají nám bílkoviny, vitamíny, minerální a sekundární rostlinné látky.

Fazole obsahují 24 až 30% kvalitních rostlinných bílkovin. Vysoký obsah aminokyselin, fytosterolů, flavonoidů a glykosidů pomůže i zlepšovat náladu. Glutamin, nejhojnější aminokyselina v těle,  brání ztrátám svalové hmoty, což je důležité pro kulturisty, proto by měli jíst fazole.

Přítomné aglutininy mají silné močopudné účinky, dokáží i rozpouštět močové kamínky.

Fazole jsou dobrým pomocníkem při tvorbě červených krvinek, napomáhají snižovat krevní tlak a udržovat hladinu cukru v krvi na přijatelné míře.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 45 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář